Wednesday, January 11, 2006

PENAT


PENAT

Adik aku Heni dah selamat melangsungkan perkahwinannya. Sebagai kakak aku sememangnya busy. Itu nak kena buat ini nak kena handle yang situ nak kena settle.Pening kepala gak yelah dulu masa majlis kawin sendiri taklah busy cam tu. Lepas ni maybe Ikin pulak nak kawin. Aku dah pujuk mak aku utk buat kontrak je. Dah tak larat rasanya nak menghadap kenduri kalau nak masak sendiri. Mana taknya preparation mak datuk punyelah lama tup tup majlisnya kejap je. Tapi apa apa pun rasa lega bila segala yang dirancang berjalan dengan lancar. Cuma masa majlis nikah tu macam nak hujan (actually dah hujan renyai renyai dah)and aku pun jeling Heni dia pun apa lagi campak baju atas atap. Alhamdulillah hujan pun brenti. Kebetulan je tu tak leh caye sangat nanti syirik lak. Hehehe... Kita hanya ikhtiar. tak pe kot....

No comments: