Thursday, February 23, 2006

BIRTHDAY PRESENT

"Hello...Tok...Jangan lupa beli hadiah Hakimi ye..."

Potong kek harijadi yang Fairuz beli untuk Hakimi..Tak sempat nak amik gambar kek yg boss bg cz bateri digi cam habis...charger tinggal kat opis le pulak....Sorry le ketam & ronie ....tak leh aku nak tunjuk kat korang...

Hakimi sedang bergaya dgn kereta yg Tok nya hadiahkan. Yang Tok nya kata xde duit tapi kereta ni mahal gak xsalah aku RM50 harganya....Yelah kerana cucu...apa saje boleh...

5 comments:

ronie said...

alahai... dah dapat hadiah tu.. takyahla mintak dgn uncle lagi..keskeskes

Hezrin Ahmad said...

hadiah dr tawau lain nilai nye...kan uncle ronie...kan...

kiranakia said...

afiq pun dapat hadiah keter masa birthday dia setahun..mama dia kasik

azag0dude said...

huihh...dasat anak ang, dh bole jawab tipun...sms dh ajar blom?

Hezrin Ahmad said...

coming soon....dia ni mmg minat sgt ngan tepon...