Saturday, February 25, 2006

DEMAM


Hakimi demam. Sian dia....muntah...asyik meragam je..Semalaman aku xleh tido. Sian aku...nak buat camna dia xnak kat sesapa kecuali aku n abah aku. Pagi ni aku nak gi keje dia menangis...Tok bawak gi kat luar baru nak senyum... Dia ni kalau bab menyongket memang suke...mcm mama dia....Anak MAMA... Tengah hari nanti kita gi org kawin ye...Cik Enon nak kawin..lps tu kita gi Jusco

4 comments:

ronie said...

ciann... demam ye.. nanti kalo dapat hadiah baikla demamnya tu... heheh..kecik2 dah ada skill

Hezrin Ahmad said...

dapat hadiah dr tawau mesti best kan????

azag0dude said...

ang tempek apo besar sgt kt dahi dia tu..? nk kirim 1... nk bg zam..
hehe

Hezrin Ahmad said...

itu kool fever utk bekbudak...kalau hg nak aku bg yg utk org besor...lagi besor tempek...