Monday, February 27, 2006

TENSION !!!!!

Hari ni hari tension sedunia...xtau apa yg xkena. Rasa mcm nak marah ada..rasa mcm nak mengamuk ada...rasa mcm nak nangis pun ada.....sabarje lah. Ya Allah sekiranya aku ada berbuat salah...tunjukkanlah aku ke jalan yg kau redhai...AMIN.Hopefully tomorrow will be a happy day for me...INSYAALLAH.

8 comments:

azag0dude said...

....errr
arini brapa arbulan?
kot...?
hehe

ronie said...

tu la dia azli.. aku dah suh dia makan menstrual.. dia gelak plak.. tah-tah, nak ada adik tak?

Hezrin Ahmad said...

pandai2 je korang ye....

kiranakia said...

aah la hezrin..kimi nak ada adik kut..

syahrul rizal said...

aku rasa semuanya salah...
aku rasa pasal minyak naik kot...
hehehehe

Hezrin Ahmad said...

ewah..ewah..syok nye...nak adik ye...xle. sungguh salah tekaan anda semua.

*ketam betui...minyak naik 30sen arrr...smlm beriya2 aku pun mengisi minyak full tank.nak jimat le konon.

zam said...

hek elehhh..hezrin hang mai ***** (tut!!!!) la tuuuu

ronie said...

alaa.. orang lain pun kena gak ape..