Wednesday, March 08, 2006

BELAJAR SEMBAHYANG

Semalam Hakimi bangun awal...aku nak mandi pegi keje...dia pun sibuk nak mandi...so aku pun mandikan dia...nak pakaikan tshirt...xnak...rupanya nak pakai baju melayu...siap pakai songkok...dia ingat hari ni hari raya kot...but digi cam tertinggal kat opis...xdpt nak amik photo dia...


Ni waktu maghrib...abah aku sembahyang...dia pun sibuk nak sembahyang...siap ckp.."awabattt"...org dah sujud...dia baru nak rukuk..


aik tukar position lak....kiblat ke mana lak ni...

dah abis sembahyang dah..


8 comments:

zam said...

kirim salam kat budak pakai baju kunin sluaq pendek nampak peha tuuu...heheee

zam said...

sorry !post kat silap topik.jgn marah eeee

azag0dude said...

.....??
penin aku dh ni...
.....???

kiranakia said...

semoga anak-anak kita akan jadi anak-anak yang soleh dan solehah..amin

Hezrin Ahmad said...

tu sepupu aku...nama dia Aiman Khairudin...dim ckp waalaikumsalam...

*nakia thanks for the doa.

ronie said...

syukurla... budak2 pun nak smayang... tapi geng2 aku? azli... gi amik wuduk gih!

zam said...

laaa...jantan ka??nasihb baik kirim salam jaaa..kalu kirim duit ka hadiah kaaa...pheh!!maunya mintak kirim balik

azag0dude said...

laaaa.....
zam, yg tu pun ang nk tikam gak ka...? bawah umur, 10 sebatan + 10 taun masuk wat degree oooo....