Monday, March 06, 2006

MANDI





Last Saturday....the weather is so hot...so aku pun bg anak aku mandi....heheh...seronok tgk dia mandi...macam aku nak terjun sama ngan dia... But habuan nya...sekarang dia dapat running nose...kesian anak mama...tapi dia tak serik lagi cz smlm anak neighbour aku mandi pool....dia pun mcm nak join sama....hakimi...pantang tgk air...dia suka mandi.....sesapa mandi je dia nak ikut...eventhough dia baru je lps mandi...

6 comments:

syahrul rizal said...

gambaq ni mana boleh bubuh,
kena tapis macam ni..
....zam serang....////'''

Hezrin Ahmad said...

ala...ni under age...ok le...

ronie said...

ekelee.. zam, takan budak mandi pool pun hang jeles? tak masuk akai btoi

kiranakia said...

hmm..satu kerja nak simpan balik pool tu..

Hezrin Ahmad said...

tu le...aku kene beli yg kecik sikit...yg ni guna byk air...

azag0dude said...

zam xjeles pasai budak mandi roni, dia jeles umh ezrin ada pool, kang dia musti buat 1 yg btul2 pnya kt umh dia...hehe