Wednesday, March 08, 2006

Masihkah Kau Ingat.....


Ni anak patung member aku bagi sempena ulangtahun aku yang ke 17.... aku simpan lagi walaupun dah 12years...kawan aku ngan awek dia dulu bg kat aku...so aku pun menamakannya TARO...elok lagi..sekarang ni jadi mainan anak aku...

11 comments:

zam said...

kirim salam kat budak pakai baju kunin sluaq pendek nampak peha tuuu...heheee

azag0dude said...

kawan bagi ka...
boipren lama..cover2 plak...
hehe

azag0dude said...

zam...
aku rasa budak bawah umur lg tu aaaa....??

Hezrin Ahmad said...

bukan boipren lama la...ada la salah sorang dr kawan kita ngan aweks dia bg...

kiranakia said...

aku tau..aku tau..walaupun tak tau byk..hahaha

JohnLabu said...

aku tau walaupun awek dia aku tatau dan awek dia tau aku.. aku plak kim salam kat paha dah la

ronie said...

tak ingat weeii

syahrul rizal said...

TU PATUNG SINDORA LAAA
RONIE AND .... BAGI..
AKU YG HARI2 BLAH SEKOLAH PUN TAU

JohnLabu said...

aku dok pi sekolah hari hari pun tak tau... sapa sindora tu?

azag0dude said...

ang tk tau?
malang sngguh, trlepas 1 peluang utk menjejaki kisah cinta terhebat di t.i....keskeskes

zam said...

heheeee....roni jawab wei jawab