Wednesday, April 26, 2006

AHMAD IMAN HAKIMI



Yang terpuji bijaksana imannya.....harap-harap macam tu le jadinye.... Ramai orang nak anak diorang jadi doktor, engineer, architect, lawyer, etc.... But aku kalau boleh nak anak aku jadi Imam Masjid Negara, Tahfiz Al-Quran, belajar kat Mesir.... Aku suruh Mama & Abah doakan kat Mekah supaya impian aku jadi kenyataan.... Abah kata masa dia sembahyang kat Kaabah dia nampak Hakimi lari-lari kat tepi Kaabah.... nak nangis aku dengar... But aku perhatikan Hakimi memang suka dengar orang baca Quran, dengar azan and ikut orang sembahyang.... Moga ianya berkekalan... aku tak nak dia jadi macam aku..... aku ni world sikit...
Ahmad Iman Hakimi, Mama harap impian mama termakbul.... AMIN.

5 comments:

AIDyN X KISAH said...

mak aku p mekah nampak anak laki aku sembahyang tepi kaabah....nampaknya macam nak jadi imam kat masjid sana ja....

Hezrin Ahmad said...

mana tau...rezeki.

syahrul rizal said...

amin hendaknya...

ronie said...

Subhanallah...

AIDyN X KISAH said...

allahuakbar....takbir...