Friday, April 21, 2006

JUJUR


Duhai kekasih pujaan hatiku
Dapatkah kau memberiku satu arti
Sedikit rasa yang bisa ku mengerti
Bukan sumpah atau janji
Buktikanlah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yang kau miliki
Bukan sekedar bersama
Jujurlah padaku
Bila kau tak lagi setia
Tinggalkanlah aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku
Lupakanlah aku
Jujurlah padaku
Bila kau tak lagi setia
Tinggalkanlah aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku
Lupakanlah aku
Selamanya


**Favourite song Hakimi....kalau dia dengar siap angguk2 kepala....hehhe...kecik2 lagi dah pandai...so, for you Hakimi....mama siap tukar lagu Rossa ke lagu Radja.....LAYANNNNNNN....

5 comments:

zam said...

LAYANNNnnnnn...
aik!!!!mcm kenai ja stail niii..
heheheeee...takpa takpa..
LAYANNnnnnn

AIDyN X KISAH said...

bagi la lagu raihan ka...rabbani ka...hijjaz ka....tak pun lagu ni...
sepohon kayu daunnya rimbun...lebat buahnya serta bunganya...walaupun hidup seribu tahun kalau tak sembahyang apa gunanya...(lagu ni dituju khas buat jeli)

ronie said...

cehhh.... si doremon ni rupo ehh...

kiranakia said...

lagu nie golok nyanyi masa karaoke yang kami pi ramai2 dulu..ala..yang aku puji sora din sedap tu..ala..yang hezrin kena jaga anak kat umah tu..hahaha

Hezrin Ahmad said...

cheh....hg kata aku nakia.....iskk...sedih nye....kali ni pun mcm xleh nak join gak...waaa....waaa...