Friday, May 19, 2006

Demam Lagi

Dah 3 hari Hakimi demam....baik....demam....baik.... Bg mkn ubat dah but still camtu.... Smlm dia tidur awal... pukul 8 dah tidur but tiba2 je dia muntah, banyak lak tu..... kesian aku tgk dia.... mengantuk lagi but aku terpaksa salin baju dia..... and then meragam.... So kena gak bawak dia gi klinik. Kena la tunggu abah balik dari surau dulu coz dah malam xkan nak naik motor..... Nak naik kete? Hmmm jgn harap abah bagi bawak kete dia.....

Yang pelik nya masa kat klinik tu dia OK je jln sana sini yg kelakarnya bila Dr suruh dia bukak mulut dia xnak, aku suruh bukak mulut pun xnak...... AKu tau..."Hakimi open your mouth dr want to see your teeth" Dia terus nganga luas2.....isk anak aku ni tak paham Bahasa Melayu le plak... tp mmg camtu sejak lahir...bila bg instruction in BM dia buat dek jerrrr..... Ketam tahu le...dia sampai tergeliat lidah cakap ngan Hakimi....hehehe...

Bila balik umah meragam balik...yela dia tahu time to mkn ubat.....mengamuk sakan tp sib baik lepas tu dia tidur sampai lah pagi tadi........

9 comments:

AIDyN X KISAH said...

anak aku dua2 orang tu pun muntah jugak... bini aku pun muntah...yang peliknya awek aku yang 2 org lagi tu pun muntah jugak... takkan lekat kot..

ronie said...

din punya komen ni buat aku teringat kat cerita telur ayam menetas kosong tu... hehehe

Tan Sri Rost said...

wey bawak anak ang p spesialist...area ang tuh area bahaya....

syahrul rizal said...

hehehe...
nak buat camana...
aku BI set dgn din..
kelas pandai tu...
tu yg tergeliat sikit tu...

AIDyN X KISAH said...

ketam ni orang dok bercerita pasai perubatan dia dok cerita pasai pendidikan... gila apa???

Hezrin Ahmad said...

isk...din ni...kan aku aku duk sebut nama ketam kat situ....

AIDyN X KISAH said...

laaaa.... aku dok ingat hang suruh anak hang buka mulut pasai nak bagi makan ketam masak taucuh... sorilah ketam....

JohnLabu said...

anak aku tak reti omputih.. dia paham bahsa arab.. aku nak suruh anak aku bukak mulut dalam bahsa arab pun aku tatau nak cakap.. khai fahaluka? ana bil kahir alhamdulillah

zam said...

anak din senang....
jepun sikit sikit
BI sikit sikit
melayu sikit sikit
angguk banyak banyak!!!!