Tuesday, May 02, 2006

Happy Birthday



Ahad lepas Kak Yong buat majlis harijadi untuk Haziq..... so aku pun menyibuklah nak gak tumpang majlis tu untuk buat birthday Hakimi..... Mulanya aku nak beli kek kat Gunung Rapat, ada satu kedai tu kek dia lawa2 and sedap lak...but atas sebab2 yg xdpt nak dielakkan aku terpaksa la beli kek kat kawasan umah pah aje.... xbyk choice but jadik le....saje buat suka2...



Yg aku kesian kat Mukhri.... ye la ini harijadi adik dia...but dia yg sibuk2 mula2 dia kata "kek kecik ni adik punya tau...yg besar ni abg punya" then bila dia tgk nama kat atas kek kecik tu nama Hakimi.... n kek besar tulih nama Haziq... dia pun tanya "kenapa nama Ci (nama glamour Mukhri) xde pun kat atas kek tu... n knapa lak atas kek tu ada 4 je lilin nye?" terpaksa lah kami kata yg cina kek tu terlupa nak tulis.... nasib baik dia boleh trima lak alasan tu..... kesian lak aku tengok dia....














Hakimi, Haziq, Aiman, Mukhri







** Background kurang memuaskan kerana kerja2 renovation sedang dijalankan...

4 comments:

AIDyN X KISAH said...

hari jadi aku....aku pacak pelita ja dlm kek...ingat next birthday nak pacak obor plak....

Hezrin Ahmad said...

nape xpacak lampu umah hg trus...

AIDyN X KISAH said...

lepas tu nak pacak gunung berapi plak...baru ada klas.....

ronie said...

hepi besdayyy