Monday, May 22, 2006

Jatuh Cinta Sekali Lagi

Sabtu lepas aku layan tengok cerekarama TV3..... nama cite tu seperti yg tertera di atas... Best citer tu...aku nangis beriya je, layan sensorang. Cite pasal suami yg gate nak kawin lagi satu...kononnya cinta dtg tiba2...tanpa disedari...tanpa dipaksa... ceh alasan je tu...aku bab2 poligami ni aku mmg xsuka sesgt.... Byk buruk dr baik nya... Lelaki xkan boleh berlaku adil.... Balik pada cite tu....Aku suka cara bini dia handle pe'el laki dia.... imbas blk cinta deme dulu2....sehingga suami dia JATUH CINTA SEKALI LAGI pd dia..... padan muka sekreteri dia yg gate nak amik laki org.... Citer ni mmg best....

13 comments:

kiranakia said...

aku tak tgk..tapi rasanya aku pun susah nak accept kalau suami nak poligami..

Hezrin Ahmad said...

ni mesti kes layan AF ni

kiranakia said...

aku layan rentak juara laa..siap tgk kat angkasapuri lagi..

AIDyN X KISAH said...

kalau suami nak politeknik hangpa accept dak???

Hezrin Ahmad said...

xde duit laaa nak beli politeknik...

ronie said...

ceh... nakia, rentak juara hampas laa... i mean dia punya sound system really sucks! rtm sucks!! not u aa... heheh

Hezrin Ahmad said...

rentak juara.....aku tutup terus tv tu...hehheheh

veezura said...

aku memang suka giler citer tu.........kaum suami sebenarnya yang patut tengok...aku sokong!sokong! dan sokong!!!!!!!

zam said...

aku sokong aku sokong aku sokong.....

Tan Sri Rost said...

ala kalau dia mampu zahir dan batin awat tak bagi....takkan nak laki angpa makan twisties ja...sekali sekala nak jugak makan chikidis..hehehehhe aku bg pendapat secara amnya...harap maklom

zam said...

wei muna,
ros dah bg hint tu...
paham paham laaa & bersedia la naaa...

veezura said...

hai BBBBBBBBBBBBBBBBB.............hari2 ikan bawal, nak ikan terubuk pulak ka....???satgi kot lekat tulang..naya!lagipun kalau nak compare twisties ngan cikidies tu..rasanya twisties sedap lagi.cuba la..

AIDyN X KISAH said...

perghhhhhh!!!! garang gila... tu menderhaka namanya tu muna... bini aku relek ja bagi line...tapi ang jgn risau... laki ang ni takut bini...