Wednesday, July 05, 2006

BUSY

Aku dah berhijrah ke KL...baru je habis kemas umah sewa baru aku kat Damansara Damai.... Penat betoi.... lepas ni ni tak tahu bila lagi nak posting... kelas aku start 12/07/06...every weekdays....makin kurus la aku..... isk...bila la fendi nak transfer KL.... aku duk sorang boring giler ..... Hakimi lak duk kat Ipoh..... berterabur family aku....tapi takpe sementara je...untuk masa depan yang cerah....heheheh.

Okle nanti bila senang aku post lagi....chowwwwwww (ikut style HAMPEH)

8 comments:

zam said...

tahniah my pren tahniah...
berkorban utk kejayaan...
aminnnn

ronie said...

mcm tu la hidup... sabo jela...
kalo aku mesti tringat kat anak punya... terutama skali bini la.. hweheheh

AIDyN X KISAH said...

aku lagi suka kalau dok cam hezrin tu...boleh aku bawak siti nurhaliza tidoq ngan aku...

zam said...

laa din....
awat hang baru terpikiaq????
aku dgn siti selalu tidoq + ehem ehem sekali!!!!!

AIDyN X KISAH said...

yang tu siti nurhanizam...

ronie said...

puan hezrin.. please update ur blog.

zam said...

aku sokong ronie!
Pn Hezrin...
PLS UPDATE UR BLOG...

zam said...

pn hezrin,
Sibuk study ka???
wei update la sikit...
ni dah nak masuk oktober niii...