Saturday, December 02, 2006

RGT ANNUAL DINNER

Last Thursday, kompeni aku keje yakni RGT Technology buat annual dinner kat The SAUJANA Subang.... Boring je.... hadiah yang aku dapat pun...huhuhu...sedih je....nampak sgt diorang dh tetapkan hadiah...bukan lucky draw ni.....sape budak baru mcm aku sume dpt payung je....payung golf....siap ada tag harga lagi RM119.00....KONONNNNNN.....

Overall bosan...slow.... tapi sib baik makanan dia OK...marvelous....fantastic...

Ni kengkawan yang rapat ngan aku.... kak Fizah, Dina (adik aku), Aku, Mei, Sue, Yati, Benny & Ms Tan. Gambar blur coz Badz ketaqqq...yela masa ni belum buat performance lagi....


Yang ni le Bad...dia nyanyi lagu TERBANG.... dapat best performer...penat kitorg AFUNDI BADZ.....sib baik berbaloi...heheh


Amik makanan....amik selagi boleh....Yang pakai baju putih tgh isap rokok tu le boss aku...... NICK nama dia....



1 comment:

ronie said...

okla tuh... aku dapat tengok je... kekek