Tuesday, June 26, 2007

Bukit Kiara













On the 16th of June ada office meeting and training kat opis aku.... tapi bukan itu yang aku nak cerita.... aku nak cerita yang a week before that my company buat 10th Anniversary Dinner sambil launch our newsletter and website :http://www.jhj.com.my/. Oleh kerana the event is very successful.... boss aku telah menganugerahkan pada staffnya extra 1 hari cuti yang di'add'kan pada cuti tahunan.... Boss aku jugak telah belanja kami pakej Spa & Massage kat Bukit Kiara Equastrian Club....... Mahal jugak pakej tu.... So we all decide untuk pergi sana beramai-ramai... actually xramai pun yang pegi aritu cuma 6 org jek termasuk aku.... Oleh kerana keadaan aku yang macam ni... Dr. Sam dah siap remind aku the day before yang it is not advisable for me to enjoy the sauna thing...... Huhuhu...tapi xpe la aku pegi massage je la....

No comments: