Wednesday, December 26, 2007

SATAY HUT


Balik kampung...ooooo balik kampung....
Nak balik raya... Lepas maghrib aku dengar suara takbir berkumandang dari masjid kat rumah aku tu.... rasa sayu betui... mana taknya aku masih kat umah kemas baju.... patutnye dah sampai kampung....huhu... Dapat info from my friend Azahari (Engineer Hi-way widening - Utara Selatan) jalan jem teruk.... So me and my hubby decide untuk ikut jalan Kuala Selangor... Dalam kul 8 gerak.... jalan jem gak but still moving ler... Kul 10pm baru sampai Tanjumh Karang... Hubby tanya nak makan satay x? Nape sedap nor ke?? OK .... kul 10pm pun ramai gak.... dekat 10 minit tunggu baru ada meja ..... Kitorang order 10 cucuk jek... as per my hubby...makan 3 cucuk dah cukup... Hmm... dalam hati...kedekutnye laki aku....huhu... bila sampai... mak aii... besar gedabak satenye..... patutlah dia cakap macam tu... tapi aku habiskan jugak 5 cucuk.... + 1 ketupat.... and aku order teh tarik... lepas tu dah rasa nak muntah.... cepat2 order 100+ ....sib baik servis pun laju... kalau x mau dah terburai isi perut aku sebab terlampau kenyang....

2 comments:

riniwarti rosaidy said...

d satay look delicious la hezrin. btw, like it when u post recipe on your blog. i've tried 1 of ur recipe. SUCCESS!

Hezrin Ahmad said...

hehe...nanti kita post lagi ek... cuba yg mane...