Thursday, March 06, 2008

BINGKA KU HANGUS


Yesterday morning aku dengan rajinnya bangun awal pagi n buat roti telur for my laling hubby and Hakimi... cicah dengan chocolate syrup.... habis satu buku roti tu diorang kerjakan...hehe.. My hubby cakap.... I sayang u lebihla kalau u bangun pepagi cam ni buat brekpes.... Ni yang teruja ni nak buat brekpes lagi .....

Malam after class aku rasa penat but berkobar-kobar nak buatkan bingka roti untuk diorang brekpes pagi esoknya..... suruh hubby beli roti n telur.... nak buat mmg senang sebab aku dah biasa buat.... masuk oven.... sidai baju.... bagi Hakimi n Hazimi susu nak suh diorang tido... yelah dah kul 11 lebih.... tup..tup.... dengan aku n my laling pun tdo gak..... huhu.... dalam kul 3.15am... aku mimpi... Hakimi tanya... "Mama... kek dah siap ke?" terus aku terjaga.... memang sahih aku xtutup api oven... huhu... bingka ku hangus..... rasa nak nangis... tapi nak buat cmne...

This morning aku tgk hubby potong2 bingka tu and letak dlm tupperware... nak bw opis katanya... aku kata dah hangus la.... dia kata xpe... nak buat cmne dh rezeki dia mkn bingka hangus pagi ni.... sorry la my laling .... i tertidur... xpe katanya.... nak buat camne... i know you are tired... u nk buat ni pun dh cukup bagus.... huhu... sedih nya.... bila Hakimi tengok ..... mama nape kek ni macam ni... Hakimi xnak la makan... Hakimi takut sakit pelut... Hakimi makan cheese je ye mama.... Hakimi makan 2 nanti Hakimi jadi tinggi..... huhu...sedih bangat.......

1 comment:

riniwarti rosaidy said...

takpe...yg penting ur effort to make d bingka