Monday, March 24, 2008

FULL TIME HOUSEWIFE

If I were to be a fulltime housewife.....
Bangun pagi.... Mandikan Hakimi and Hazimi....buat bekpes.... Bakar roti... goreng burger.... Buat Milo..... sambil tu mesin kain.... Pastu makan sesama.... Hakimi cakap "Fuiyooo mama macam makan burger Mcdonald... ada cheese..." hehe... semangat ckit...
Sidai kain... kemas rumah... sapu sampah.... Dah nak masuk tengah hari... panaskan bubur nasi yang aku buat semalam.... Suap Hazimi makan... Masak nasi.... Masak Sambal ayam and goreng telur + sosej + cheese.... Makan tengah hari..... tidurkan Hazimi and Hakimi.... Angkat kain... lipat kain..... Baru nak tidur... Hazimi jaga...huhu.... bagi susu tidur balik..... Buat muffin coklat.... banyak sangat... malas punya pasal... lagi separuh adunan aku buat kek aje.... Dah masak aku letak dalam tupperware neighnour aku... (dah lama dia bagi puding kat aku).... bagi balik kat dia.... Makan petang.....
Dekat Maghrib Inaz dtg antar mee goreng.... Lepas Maghrib pegi umah Kak jap antar kek...... lepak jap sembang-sembang.... Balik umah.... tengok tv... makan malam..... Pastu tidur....
Hmm.... sungguh bosan... sib baik la sehari je aku kat umah... kalau xmati kutu la aku...huhu

No comments: