Tuesday, July 15, 2008

Jejak Kasih

Semalam kelas CTU dibatalkan coz Ustad pegi Terengganu... cuma ada kelas Mandarin... itupun kul 8pm... so aku pegi la umah kawan aku yg dh xjumpa kira2 14years..... YUS EMILIA... dia dah ada 3 jeneral... Damia... Mirza... and si kecik ala lupa la nama dia.... hehhe... best sgt dpt jumpa member lama... sembang2 sampai xingat dunia... anak2 dia pun duk kerumun aku mengalahkan aku ni Miss World... hehe... Emi... sedap tul Nescafe ko buat utk aku... len kali aku dtg lagi... dont worry xseriknya aku....kuikuikui.... Lenkali bgla aku mkn skali ekeke...

2 comments:

emil @ mamamia said...

alahai hezrin..anak2 aku pun mcm dh lama benor kenal ko..tekejut gak aku..ko jgn la panic nk dtg rumah JENERAL LAGI YE..LEN KALI BWK TENTERA KO, HUSBAND KI, HENI SKALI..JADI TUKANG PENGASUH jENERAL AKU YE HEHEHEH

Hezrin Ahmad said...

hehe... boleh...boleh..