Monday, September 15, 2008

Bangi Kopitiam

Smlm aku, Hakimi and Hazimi pegi umah Heni....
Dah lama xberbuka reramai adik-beradik.... heheh.... memula kitorang pegi Restoran Chiang Rai kat Danau Kota but dh fully booked... pusing2... last2 smpai kat seksyen 2 wangsa maju... Bangi kopitiam je la sbb dh nk waktu berbuka... smlm aku ada nmpk gambar kumpulan Search.... arini survey kat net rupanya kedai tu Kid yang punyer... makanan dia boleh laaaaaa.....

The Sign

Dina makan Nasi putih ayam merah... dia kata xsedap....

Aku mkn nasi lemak ayam rendang... tp ni gambar aku cilok.... kedai sama...hehe... kamera xbw lak... muahaha

Kerepok Lekor... sedap.....

Oleh kerana gambar cilok... byk la yg xde.... So ini senarai mende yang kami makan...
Aku = Nasi Lemak Rendang Ayam + White Coffee Panas + Air Suam
Heni= Bihun Goreng Tomyam + Air Suam
Ikin = Nasi Kerabu + White Coffee Cold
Dina = Nasi Putih Ayam Merah + White Coffee Cold
Hakimi + Hazimi = Dry Noodle + Air Suam + Milo Suam
Makanan Tambahan = Keropok Lekor 2 set + Tauhu Bakar + Peanut Butter Toast dgn aiskrim & chocolate syrup.....

Amacam meriah x..... heheh... kenyang btoi... nmpak itu nak... nmpak ini nak.... hmmm
Balik umah Heni, Hakimi trus tdo... so kami pun tdo la sana skali.... pagi tadi br blk umah... siap2 trus pg keje..... Oh lupa nk ckp... Encik Hubby balik Ipoh ada urusan pagi ni..... ptg ni blk laa....

No comments: