Thursday, November 27, 2008

Bila Rajin...

Oleh kerana aku dah xde kelas... aku rajin la masak.. tp menu wajib.. sup ayam or sup chicken ball or else Hakimi xnk makan... kalau ada sup baru leh makan 3 klin ganda katanya...huhu

Udang goreng tepung dengan bijan... Sambal kentang and telur

Sardin goreng, sambal tumis telur and sup wajib... sup chicken ball..

Udang goreng sos tiram... nugget... ni menu sabtu utk lunch jek sbb ptg nk blk kampung kononnya...


Puff sardine and puff sosej... bekalan dalam kereta masa balik kampung

Bubur kanji untuk hubby yang xsihat... goreng ikan bilis pangkor and nugget... kalau kat Pan Pacific ni semangkuk RM18...mahal betul...aku buat satu periuk nasi 1.8l tu habis licin...bukan orang sakit je makan ... lagi banyak askar2ku yang makan...

Nak buat lasagne konon tapi lasagnenya aku xbeli... so aku tukar kepada shell pasta... jadik gak...licin...ni versi belum potong

Ni lasagne hancur aku setelah dipotong... huhu... rupa xpenting yg penting habis...

3 comments:

sakinah said...

terer la kak masak
jeles seyy

emil @ mamamia said...

peergghh..angin rajin kawan aku dah berdegus dengus dah ni....

Hezrin Ahmad said...

muahahha...

sakinah... xde terernya... sumenye resepi cmpak apa yg ada dlm fridge...

emi... tu tgh rajin tu... esok lusa blm tentu