Friday, November 21, 2008

Rambut Dah Panjang

Kelmarin my mother in law and kak chik (sister in law) singgah umah Kak. Diorang on the way balik kampung. Aku balik jer Hakimi mengadu... "Mama... abang xsuka la kat mak kechik tu... Dia marah abang" "La ... nape dia marah abg... mesti abg noti2 ni" "Xdela... dia marah sebab abg xnk mkn nasi... xde sup mcmne abg nk makan... mama buat sup sedap org lain buat xsedap... mama je pandai masak org lain xpandai..." kembang kempis hidung aku jap.... "Pastu kan mama dia marah abang lagi... dia suh abg potong rambut... dia kata rambut abg panjang mcm pompuan... ada ke..." "Abis tu abg ckp apa?" "Xde pape... abg malas.... yang abg tau... abg nak simpan rambut panjang macam Uncle Fezal... baru ensem ... kan maaa.... Mak Kechik tu mana tau kan... mama kan..." Erk....

2 comments:

Nasya Nasruldin said...

simpan rambut panjang cam uncle fezal x apa... jangan bukak baju cam uncle fezal dah...

sakinah said...

nk cop kimi jadi anak menantu bleh tak
hahahaha

erk gatai kawen pun lom! :P