Monday, November 03, 2008

Wet World Shah Alam

Smlm kitorang pegi Wet World Shah Alam. Hakimi laaa sibuk sgt nk mandi swimming pool... So pepagi bangun kemas umah... then Hubby pegi bayar duit umah kat Padang Kota... Pastu pegi Giant Shah Alam for breakfast plus nk beli pelambung askar2 ku ini... Aku carik payah tulll... at last aku tanya ada staff yg tgh susun bantal... mana leh amik pelampung... tau apa dia ckp... "Carikla kat raket2 tu... kalau ada, ada laa...." aku carik lagi mmg xde... yang ada kolam kecik...huhu... then dia lalu tepi aku.. aku tanya la lgi.... "Jgn tanya lagi... saya jaga bantal je..." and terus blah... tension aku... Sampai tua la ko jaga bantal tu... huhu...sib baik ada staff lain yg tlg aku....
Then terus gerak ke WW... ramai tul org.... seronok betul diorang main air... Hazimi yg baru first time memula tu cuak tapi lepas tu.... tapi mengamuk jap sebab dia nak tido... and tido la dia... My hubby jumpa dgn kawan sekolah dia since tadika... anak kwn dia tu dah umur 10thn.... dia kawin awal la tu.... Lebih kurang kul 3ptg kitorg pun gerak nk blk... jenuh nk pujuk Hakimi supaya kuar dari air tu... last2 kuar jugak if bw pegi Pizza Hut...
Then pegi Pizza Hut kat Tesco Shah Alam... aku jumpa lak kawan aku masa belajar kat AIM dulu... Jijan....heheh lama tul xjumpa dia.... After mkn... pegi beli barang dapur.... dah maghrib br smpai umah... mandi2... kemas umah sikit2... naik atas pegi umah my sister in law coz my mother in law dtg dgn Azam... deme nk ke Melaka... Makan malam kat umah Kak laaa... xyah masak...hehhehe


Dua-dua ni mmg berebut nk drive setiap kali tempat driver dikosongkan...huhu

Adik yang tengah perasa ensem...muhahaha

Hakimi sebelum bertukar...

Hakimi bertukar menjadi Hensem....hehhe

haaaa... tangan tu kalau xmengusik xleh...

Seronok tul diorang main air...

Posing sikit2 jek sbb sibuk mandi and camera simpan dlm locker...

Hazimi yg dah kesejukan tapi masih bersemangat nk mandi lagi

Jenuh nk pujuk Hakimi balik.... oopppsss... sensored... nanti kena gam....

Hazimi dah xlarat bukak mata

Hazimi tgh mengorat pompuan kat blkg dia...huhu

Muka Hakimi yg dah sunburn

Kusyuk makan Chicken soup

Hazimi yang xpernah nk duk diam

Hakimi mmg suka sgt Calamari rings ni... menu wajib setiap kali ke sini

Pizza yang dah nk abis br teringat nk amik gambar

On your mark ... get set... go.... kejap je dah ilang

Hakimi yang dah keletihan... tidur atas troli... siap kene beli bantal spongebob...

Hazimi yang juga telah pengsan....

No comments: