Monday, January 19, 2009

Aku Pulak Dah Gila

Aku rasa aku memang dah gila.... nak kata aku kaya xjugak... nak kata miskin xjugak... sedang2 aje la kot... tapi aku dah lama sangat xshopping untuk diri aku sendiri... sekali aku shopping aku gila.... i can't stop... huwaaaaa....

Spec aku dah tambah power and aku suppose tukar spec last year....tapi aku xtukar... baru2 ni aku tukar.... hehe nak merasa yang mahal lak... aku buat sekali dia jadi gelap bila kene sunlight.. apa ntah nama dia aku lupa..heheh... tapi sedap pakai....ngeh3

Another guess product for me... purse... muahahaha.... lama gak aku belek2 sebab warna dia cerah takut cepat kotor... tapi nak buat camne hati sudah suka...huhu....Jenjalan cari kasut.... actually aku dh minat satu kasut kat Vincci ni... selalu aku carik xde saiz... tapi itu kasut pegi opis.... aku jumpa semalam kat Ikano.... "Mintak saiz 7 ye.." "Sorry kak tinggal saiz 4 je..." huwaaaa aku sedih... terus masuk kedai Crocs kat depan dia... aku sambar lak kasut ni...huhu... abis lagi duit aku....

Sebab dah lama aku xbeli tudung.. aku beli 9 tudung lagi.....

Ya Allah... apa dah jadi dengan aku ni... aku memang dah gila..... gila shopping .... Wahai Hezrin Binti Ahmad Nazarudin... udah2 le tu... stop your old habit... ko dah kawin dah ada 2 anak.... xleh bazir2.... yang pastinya purse Guess aku je mahal skrg... duit dah kempis... apa nak buat .... makan roti lorrr.... Tapi kan ada lagi satu mende besar aku nak beli... hehe .... tungguuuuuuu

2 comments:

emil @ mamamia said...

mak aii...shopoholic jgk ko ye..tudung beli ikut kaler rainbow ke hehehehe...
ha mesti smlm ko pg ikano kan..apesei jam dr ldp tu ye...ada apa kat sana..klau x bole teserempak dgn ko dh jam...kami switch place la

Hezrin Ahmad said...

ntah aku dari pagi kat sana...memula tgk wayang kat cineleisure... pegi curve.. pegi ikano... kul 7 baru blk umah... xtau la nape jam..heheh... sibuk...hehhe