Friday, January 09, 2009

Balik Kampung

Semalam aku dah buat cupcake hantaran for my sis yang nak bertunang esok... "Mama abg nk bawa kek ni pegi sekolah esok tau... xpyh bagi aunty ayang tau... kalau nak bagi dia satu dah cukup... nnt basi kek tu..." suka2 hati dia jek kan... semalam sempat bake je but xsempat nak deco... sebab badan dah sakit2... Meaning blk keje nnt aku nak kena packing baju nak balik kg... then nak kena deco kek tu... insyaallah lepas maghrib Heni amik kitorg and balik Ipoh... my hubby xblk sebab cuti dia xapprove coz dia dah dua hari cuti jaga Hazimi demam.... Esok pagi nak kena prepare pudding ... then pegi econsave carik bahan2 nak buat BBQ... tengah hari my sis Ikin nak bertunang... buat kecik2 je... only family members je yg hadir... but di kesempatan ini aku minta sume sedara mara stay sebab aku nak belanja BBQ kat deme sume sempena aku dapat bonus... walaupun xseberapa tp aku nak kongsi gak dgn diorg.... lagipun aku nak celebrate birthday abah yang ke-60. Abah xmakan kek so xde la kek... buat BBQ je...
**Abah dah 60 but u don't look like 60 laaa... Love u so much

No comments: