Monday, February 23, 2009

Happy Birthday Hakimi

Semalam 22 February genaplah Hakimi 4 tahun.... pepagi lagi bangun dah mintak itu dan ini penat betoi nak layan.... Aktiviti semalam kami pegi orang kawin kat Dewan Seri Siantan, Selayang... My hubby punya sedara kawin... Cucu Wan Banun... Wan Banun tu aku kenal la tapi anak or pengantin aku xkenal...heheh... tapi ada gakla sedara2 yang aku kenal... owh... kitorang pegi sekereta dgn kakak ipar aku... Yang & Hubby dgn Kak & Hubby.... lepas kenduri kitorang ke Keramat lak ziarah Kakak mak kertua aku.... kitorang bw pau.... last2 kitorang sendiri yang bedal...muahhaha.... yela hari hujan.... lapor....
Bila balik baru aku teringat tilam aku jemur kat luar.... habis basah...huhu... my hubby la.. sebelum pegi tu aku dah suh angkat tapi degil.... xhujan katanya.... tension jek.... Hazimi yang xberapa sihat lak dok merengek dr semalam.... lagipun dia xcukup tidur kot.... berjalan jek...hehhe
Malam lepas maghrib nk pegi celebrate bday Hakimi.... tiba2 Heni kata nak dtg sebab dia baru je sampai dari Kuala Terengganu..... tunggu dia jap... sementara tu aku tanya Hakimi dia nak kek apa... Kjp nk kek ultraman...kjp nak kek ben10...kjp nak transformer... kjp nak barney... kejap nak bob the builder.... tension jek... aku kata dia xde pendirian..."Mama beli kek Barbie baru tau...""Apa la mama ni... itu kek pink... kek pompuan..." lama lak tunggu Heni...sib baik dia bwak losong...muahahha... we all mmg suka losong... Ikin pun ada dtg... then pegi Giant KD... Bday Boy nak makan kat Secret Recipe... napela dia pilih tpt ni... we all dah boring sebenarnya...huhu... Hakimi lak mengada-ngada... mintak itu dan ini... tension tul... nmpak itu nak itu nmpak ini nak ini....huwaaaa... then we all beli kek Ultraman at last utk Hakimi celebrate dgn friends kat Little Caliph.... this morning xnak pakai baju sekolah sebab birthday dia lagi......
** Gambar2 semalam nnt la ek... bz laaa... lgpun petang ni ada test....wish me luck...

4 comments:

emil @ mamamia said...

happy birthday hakimi..all the best to you,be a good boy and a good little caliph too ya...

kiranakia said...

happy birthday to Hakimi..semoga jadi anak yang soleh..

Aida Arisya said...

happy besday hakimi...

hazida said...

hepi befday to u
hepi besday to u

uncle faizal tayer ada nyanyi kat kimi tak?