Wednesday, July 22, 2009

Award


(1). 5 FAKTA MENARIK PEMBERI AWARD INI
1. si comel fairuz
2. my classmate kat uitm
3. dia pandai ckp cina n jepun
4. Aku suka betoi menyakat dia..tatau nape
5. die tgh apply nak jadi anak aku tapi awal2 lagi Hakimi reject


(2). SETIAP BLOGGER HARUS MENYATAKAN 10 FAKTA ATAU HOBI DIRI SENDIRI SEBELUM MEMILIH PENERIMA AWARD YANG SETERUSNYA
1. i love to eat
2. i love music... sehari tanpa music... xbole
3. aku suka masak and tgk makanan tu habis dimakan oleh hero2 ku
4. aku suka kecantikan... apa aja yg cantik..
5. aku ni cerewet dari byk segi...
6. aku ni sengal
7. berat aku sentiasa inelastic... xpenah berubah kecuali masa aku pregnant
8. aku menci accounts...
9. big spender....
10. happy go lucky... susah nak tgk aku moody


ANDA PERLU MEMILIH 10 PENERIMA AWARD SETERUSNYA DAN DESCRIBE TENTANG MEREKA
1. Nakia - my schoolmate since std 3
2. Ronie - Space cop gaban
3. John - kaya mamat ni pakai caldina tp xngaku
4. Aqilah - Anak sedaraku yg cute
5. Emi - pandai masak makcik ni... sedap lak tu
6. Eja - cikgu
7. Kina - cute budak ni... beruntung dia ada tunang yg pandai nyanyi
8. W/Liza - xschoolmate n xneighbour
9. Qayum - bakal jadi family members...hehhe
10. Aida - RC and peminat Fafau

2 comments:

Ruchiano said...

hahahaha siot la kau tulis jugak kat sini kan psl benda tu

Hezrin Ahmad said...

wakaka....kan aku suka membuatkan your blood go upstairs...