Tuesday, August 18, 2009

Kena tag la pulok

1.Apa perasaan anda skrg??
boring teramat sangat... rimas sebab hidungku tersumbat ... td duk meleleh...huhu.. malas nk buat apa2 pun...

2.Saya nak makan???
jumaat lps teringin nk mkn rendang ayam... mama dah masakkan.. skrg cm nk mkn badak berendam....

3.Saya tak suke??
bila org tuduh tanpa usul periksa or dah buat salah mesti nak salahkan org lain

4.Impian saya??
nak duk umah n doing some online bisnes so that i can take care of my own child... tp nk bisnes apa... any suggestion?

5.Saya harapkan??
hidup bahagia dunia akhirat...

6.Jika saya boleh putarkan masa??
cant even think... kubahagia skrg...

7.Saya pada 10 tahun akan datang???
10 tahun akan dtg ye.... hopefully dah abis study sampai peringkat yg aku idamkan... duk umah sendiri... sambil keje part time.... debt free.. insyaallah

8.Handphone saya adalah sebuah
hp la... leh tepon and sms... itu je

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
chenta.... berapa ek... lupa la... 2 - 3 x kot... yg len2 tu main2 je...muahaha

10.Saya suka pada??
yg cantik.... kemas... bersih

11.Kawan-kawan saya???
ramai... tp xde yg betul2 rapat... serik rasanya...

12.Pernah dikhianati??
tipula kalau kata xpenah

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
xyah buat pape... biarla diorg nk buat pape... tp kalau dah peluang depan mata apa salahnya...muahahha

Senaraikan 8 orang untuk di tag
1)nakia
2)john
3)emi
4)eja
5)fairuz
6)kak fiza
7)ryna
8)sue

No comments: