Sunday, August 23, 2009

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan semua... alhamdulillah aku berjaya menghabiskan puasaku harini memandangkan kesihatanku yg xberapa nk stabil lately.... today aku betul2 flat .... 3 hari lepas aku tergelincir kat dalam bilik air... but alhamdulillah xde pa pe... Hazimi lak dah 2 hari demam... panas betul badan dia and selalu meracau and of course memerap je la kejenye... sepatutnya aku ada kelas arini but aku xleh nak pegi... xtau nak masak apa arini... nk ke kedai hujan jek... xkan nak angkut askar2 ku ini... selalunya time2 puase ni aku xmsk lauk.... sebab berbuka xmkn nasi... mkn kuih2 je... time saahur br mkn nasi... itu pun lauk simple or just beli je nasi grg....heheh... tiba2 aku teringin nak mkn bubur som som... dah bertahun aku xmkn... arwah tok suka sangat bubur som2 ni.... sedih lak rasa.... 1 syawal ni genap 5 thn arwah pegi... then aku msk roti grg pedas.... xamik gambar sbb bateri dah abis malas nak charge... kakak ipar aku bg kuih donut coklat, apam n karipap... ustad sebelah lak bg kek batik... dah byk juadah...heheh.... sahur... hubby beli nasi goreng je...heheh
Bubur Som Som..

Cendawan goreng yg aku buat semalam... semalam masak sup cendawan kentang n sambal ikan potong... xde mood lak nk amik gambar... hubby kata askar2 mkn tambah 3x...sedap la kot.. hehe

No comments: