Wednesday, September 16, 2009

Penatnyerr

Hmm... aku ditugaskan utk beli n distribute hamper... sbb last menet.. aku xsempat nk ode or bt sendiri... beli je kat Famous Amos... senang citer... smlm aku ke Desa Pandan antor hamper client... jem giles jln... huhu... then terus ke umah Heni coz kitorang nk bebuka kat Mandarin Oriental.... oleh sebab jln jem giles... both of us decide nek lrt... ya allah punya dah berzaman xnek train...hehhe... dr Taman Melati clear je la... smpai KLCC dah bau rotiboy...sedapnya.... pegi Aseana Cafe dulu hantarkan kek yang Fatin order... then only pegi Emerald Room... berbuka dgn Naza Group... xramai org sgt... byk lg tpt kosong... choice of food pun xbyk sgt... food dia boleh tahan sedap especially mee goreng... lps bebuka kitorg jenjln jap... Heni nak belikan hadiah raya utk aku... aku kata aku nk baju... tp KLCC nk beli baju hape... pusing2 xde yg kenan... at last aku ckp kamu beli je la nnt apa2 yg cantik...hehhe... tq sis... i love u... then singgah Famous AMos beli gifts kwn Heni... then beli Rotiboy utk askar2 ku kat umah... nek train... pergh ramai tul org... sib baik la ada yg prihatin kat aku yang sarat ni...hehhe.. amik kete terus blk umah... jln jem dr Kepong ke susur masuk Damansara Damai.... huhu... org dah start balik kg.... sampai2 je umah terus berperang kat dapur... semalam berjaya siapkan 5 biji kek je sbb mula pun dah kul 11pm... sementara tunggu kek masak kemas umah, sapu sampah, basuh kain etc.... adik xnk tdo2... dah bedal rotiboy 2 pun xreti nk tdo... dah kena marah dgn ayahnya melalak... smpai ayah say sorry br la dia tdo... isk... kecik2 lagi dah tunjuk perangai.... kul 3.30am br tdo.... arini keje... blk kang nk kena panaskan kek sebab Aida nk dtg amik kek... lupa lak nk kuarkan dr fridge pagi tadi...huhu... menu bebuka rasa cm nk bt nasi berempah... then nk buat kek lagi....esok lagi byk nk antor n org nk amik... mlm maybe nk kena pg amik kek sarawak lagi... huhu... Hezrin... arini kemas beg nk blk kg.... nnt kena marah lak... weiss... bila lak aku nak buat assignment ni... jumaat dah nak antor..... aku penatttttttt

2 comments:

emil @ mamamia said...

wat a hectic life you are involve with..my friend..but stay cool...bila selesai smua nanti..kita rasa .."WOW..HEBATNYA AKU...SMUA BOLEH BUAT....KEEP IT UP...hehehe

Hezrin Ahmad said...

tq fren.... cant fight the moonlight.... eh silap... cant wait for that momento...hhehe