Friday, January 22, 2010

Jimi Asmara


eh lupa lak nak letak.... ni air Jimi Asmara.... rasa dia sama macam F&N Fruitade... cuma xde gas... my musketeers mmg la suka..... lagi pun lebih elok rasanya sebab xde gas... ada tgk mamafami buat but her version is utk bancuhan 1 gelas.... my version.... buat kordial....senang boleh bancuh bekbanyak sebab deme minum banyak. dah lama dah tersangkut hati dgn jimi asmara... cuma xberkesempatan nk post kat cni....

6 comments:

MamaFaMi said...

Mesti koala bear tu happy dapat minum satu gelas besorrrr Jimi Asmara. Mama memang suka air ni... Fruitade without gas! Ish.. tetiba rasa haus la pulak...

Hezrin Ahmad said...

hehe... tu anak saya la sibuk suh letak..hahah... meh la singgah selalu.... stock sentiasa ada..hehe

hazila said...

Dah lama nampak air jimi asmara ni tapi belum ada kesempatan nak mencuba. Since Hezrin buat byk, akak tumpang segelas cukup la...

Hezrin Ahmad said...

boleh2 jemput minum...

azieazah said...

Buat sendiri? atau beli? tak faham story... explain skit lagi...pleasee...

Hezrin Ahmad said...

buat sendiri la kak azie...