Monday, February 08, 2010

Projek Chocolates

Hehe... my special project last weekend.... pagi tadi dah licin one batch kat JPJ Wangsa Maju.... ada lagi coming soon...huahuahua... Hakimi dah gila tgk byk chocolates kat dlm fridge... "Ni sume Hakimi punya ke mama..." "Bukan... ini sume org lain punya" "Habis tu mama xnak buat utk abg ke... asyik2 buat untuk orang lain... dah xsayang anak sendiri ke..." "pulak... kan Hakimi kata nak tv plasma... ni mama tgh kumpul duit la nak beli tv tu..." "oh tv punya pasal xpe la... abg sanggup... dah lama xtgk citer abg...tapi abg nk mickey mouse je satu ye... tq mama .... i love you" hehe... so layan je la gambar ye... sorry xcantik sgt... suppose smlm dah amik gambar but xsempat... so hari ni berpeluh la choc tu sejuk duk dlm fridge...hehe... sib bek xde fat bloom...

Mickey Mouse Milk Praline

Assorted Gift Pack

Dark Praline Orange

Milk Praline Coffee

Milk Praline Strawberry

Milk Praline with Almond

Milk Praline with Hazulnut

Milk Praline Peanut Butter

Munchys Wafer

2 comments:

ejaescobart said...

rajinnya hang hezrin.. jeles nya aku...

Hezrin Ahmad said...

xde rajinnya... saja main2...hehe