Saturday, March 13, 2010

Update

haaa ni gambar Khamis lepas... Rin kena wat ctscan brain kat PPUM... otak ku dah bengong...huhu... patutnya dtg berdua kot2 ada effect lepas masuk ubat... macam champion je kan dtg sensorang sib bek xde pape... cuma pening je lepas tu... maybe sebab lambat bfast... ye la kul 11.30am baru amik darah... giler lama tunggu turn...huhu.... jgn tanya result ye... Rin pun xtau lagi.. patut dtg next week but Hafizi ada appt dgn doctor 26hb, so... pegi skali la ye...

haaa ni la mesin dia... siap kena ikat lagi tau.... xnk bagi bergerak... xtau apa terjadi sebab tutup mata... tp mesin tu kuar masuk lubang tu laa....huhu... gambar ni pinjam pakcik google...

this week Rin keje ber2 je dgn Anushya... shida n Syaja cuti for the whole week....huhu so ini hasil tapau hari Jumaat... Jumaat makan meriah sikit sebab ada pasar kat Masjid... so smlm makan laksam...

then makan pulut inti.... kalo kat kg Rin deme panggil pulut hebat... sedapppp... then kuih apa tu ye... lopmat tikam ke... entah lupa .... xsedap... xhabis pun... air tu... free... mmg berlambak kat opis tu...hhehe

ni gambar pagi tadi... huhu... cencodak... mmg le gemor....

tgk tu sampai meleleh air liur suka sgt... suka menyembur... and mama dia nye rambut gugur dgn jayanya laaa...huwaaa... jgn la bg mama botak cam Hafizi...huhu

2 comments:

hazila said...

Tak sihat ke? Patut la lama tak update blog. Moga cepat sembuh ...

Hezrin Ahmad said...

huhu... nmpk mcm sihat... sibuk la kak... sebenarnya...