Tuesday, March 30, 2010

XTVT mengemas umah

Alhamdulillah kami dah pun berpindah ke Aman Puri Sabtu lepas... kalau org perak ckp... rasa nak terkolap pinggang dah rasanya....huhu... ini pin xabis mengemas sebab arini baru kontraktor nak pecah tiles dapur n bilik air... nape dah pindah baru nak renovate... huhu sungguh panjang ceritanya... huwaaa... xpela redho je la dgn dugaanNya...hehe... so layan la gambor yg majoriti Hakimi yg amik...

mak aii lobang hidungmu tetap menjadi pojaan hatiku...hahha

apa aje si noti ni

 
mat bunga...hahha

 
macam la deme yg penat mengemas...

 
ni mesti keje Hakimi...

 
mengemas bilik dme

2 musketeers

yayatnyeee

hakimi nangkap gambor cadar baru dia

lagi gambar cadar

cadar lagik...

dan lagii... huhu

xabis mengemas lagi

eceh

mamat perasan ensem
dah la tu... pegi la posing tpt lain lak

ni men apa ni... cam lain je susunan..hehe

pomen sedang beraksi

tgk air liur si dempam ni... meleleh aje

hakimi gigi kompang hakimi gigi kompang hakimi gigi kompang (dln versi lagu halimah jongang...hahha)

apa aje pomen ni wat... patutlah handle almari tu tercabut...huhu
penat keje mandi jap

apa aje deme wat

xde org mandi sebab hari nak hujan

dah2.... jom balik hari dah hujan... nnt demam
hehe.. saje je amik gambar ni sebab nama dish ni ialah... Odin Bantal Peluk... sedap tau.... leh pegi sana makan lagi


2 comments:

hazila said...

Pindah rumah baru ke?

Hezrin Ahmad said...

rumah tu rumah lama kak... kami je yg baru pindah...hehhe