Friday, July 09, 2010

Wahh rajinnyerrr

Mr Hubby demam dah 2 hari... tgh hari smlm lps pegi OU amik barang... kami makan KFC but dia xlalu makan sampai kena paksa macam budak kecik lak... ye la takut nnt masuk angin lak perut tu kan.... kang dapat sakit lain lak... huhuhu... susah gak nak paksa org tua makan...hehehe.... so petang Rin belek2 la resepi apa nak masak untuk orang sakit kot2 la mau makan... belek punya belek hubby kata masak bubur je la... tp xde sayur xde mende... kentang pun xde... ayam je ada... xpe belasah jer....owh kalo cenggitu lagi la senang keje hamba.... cina selalu makan bubur dgn cakoi...tp rin xde cakoi.... mkn dgn roti je la ekkkk.... lapor benor gamaknye... licin sume bubur...hehehe

Untuk Rin lak teringin nak makan mee kungfu... xde bahan pun but belasah gak.... selalunya hubby xsuka mende berkuah cenggini but smlm dkt separuh pinggan dibedalnya....siap suh bukak kedai lagi...macam la bini dia ni pandai sgt masak...huhu

Then tgk umah CMG wat roti burger... Rin pun nak wat laaa.... dah lama xsuh cik BM wat kije.... dalam dia ada inti daging tp ada la dlm 3 ketul jer... yang lain tu kosong... nak wat burger lak japgi nak makan dgn roti... okla nnt jumpa lagi yer...

No comments: