Tuesday, August 24, 2010

Iftar 14

Seriusly arini xde idea langsung nak masak apa... huhu... kul 6pm masuk dapur... still xde idea..at last kuarkan puff pastry and paratha... kasik kuar sardin... godek2 jadila sume mende2 ni.. sume wat sikit2 je sebab kang wat byk takut xhabis membazir...hehe... alhamdulillah licin... ni tgh masak nasi... pun xtau nak masak pe... rasanya nasi goreng je....hehe

Strawberry Danish

Puff Sardine

Paratha Puff Sardine

Mini Choc Chip Pizza... Hakimi n Hazimi purposely letak chips lebih...

haa nampak tak buaian ni... mmg selalu ada la sorang tarzan duk gayut.... lepas maghrib and ayah pun dah ke masjid untuk terawih... terjadi la satu accident.... sape yg accident

haaa ni la tarzan tu... yess its Hazimi... tangan abang duk enterprem jap...

teruk la gak luka... xmo la pulak letak ubat... darah mmg la mencurah2 keluar...

dah la terbaring je sang hero..... sakit tu... aman kejap rumah ni... tp kejap je... ada la dlm 10 minit..... and apa dia buat skrg....

 
jadi tarzan semula... and kat tempat yang sama...huh xserik langsung... 


maa cik nk lun..... (dia nk turun la tu)

 
poyo je abg nk posing gak kat situ...

si dempam suka nor menggigit...ish...

No comments: