Saturday, August 21, 2010

Sahur 11

Huhu... penangan 10 biji kek... kul 5.30 baru bangun... smlm konon nak masak nasi goreng.... terlupa... ate udah xde mende nak makan... hubby makan tamar je n nescafe... rin minum air je sebab nak kena makan ubat.... ni baru lepas goreng nasi oregano... untuk santapan Hazimi and Hafizi... selebihnya kita kasi letak dalm fridge... nnt leh wat bersahur... huhu... ni pun rasa cam ngantuk gitu... tdo xcukup...nak tido skrg mmg xdpt la... ni sume musketeers duk sibuk main apa ntah... bising betul.... petang ni nak berbuka umah Makcu rin kat Keramat... Makcu masak pe ek... masak sedap2 ek... nnt leh kt letak dlm blog n fb.... Makcu mesti baca blog ni kan... adoii bila fb u nak mari ni...hehe....
ada permintaan dari mak buyung utk masak Chocolate Pudding Cake.... mata ni cam xbape leh nk bukak je.... japgi laa... sempat lagi ni.... nak golek2 jap...huuuuuuu

2 comments:

azieazah said...

wow.. 10 biji kek. Maju bisnes ek. alhamdulillah. Tapi kesihatan kena jaga tau.

Hezrin Ahmad said...

alhamdulillah kak... insyaallah