Tuesday, August 17, 2010

Xnk tdo....

pagi tadi deme ni tgk citer pangkin atuk kat tv... arini mengisahkan pasal si tanggang... hakimi kata mulai arini dia nk dgr je ckp mama xnk melawan takut kena sumpah jadi batu.... kalo takut pegi la tdo... nnt kena sumpah jd batu lak... then deme pun masuk bilik la dua beradik ni... senyap je.... kufikirkan tdo dah.... but.... hidungku yg sikit sumbat ni duk cium bau bedak... lari masuk bilik diorg... mak aiii lawa nye muka sorang2..... xjadi nk marah bila tgk... cm kelako..... so pesalah mari posing.... hakimi tanya... eh mama xmarah ke... x... mama xmarah but pegi kemas balik bilik korang sebelum mama jadi singa... hakimi jawab... nasib baik... kalo x habislah hakimi kena sumpah jadi batu...huhu




2 comments:

azieazah said...

Kreatif sungguh bebudak ni nak meningkan kepala mama deme..

Lawanya bilik depa, ni bilik kat rumah baru ler kan?

Hezrin Ahmad said...

kreatif mmg la sgt kreatif kak..

haah ni la bilik baru diorg... ala2 nursery kan...muahaha... ni lps raya nak tukar wajah lagi...huhu