Tuesday, September 21, 2010

Mushroom bukan cendawan

Semalam 1st day kami puasa 6.... Hakimi pun puasa gak... katanya nak ganti puasa dia yg 3 hari tu... Rin thn ni xtgl puasa...muahaha best2.... dah 2 thn xtgl pose... Hakimi ni suka sgt mushroom but xsuka cendawan...adoiii... so kalo masak mushroom dia mkn kalo cendawan dia xmkn....huhu... Rin ni sepatutnya masih pantang makan mushroom sebab ye la Rin kan xsampai lagi sethn bersalin... tp mama kata xpe dah dkt so leh diskaun....wahhh suka2... so menu berbuka kami semalam adalah Mushroom galore...hahaha... tp ada gak Rin goreng ayam n panaskan rendang daging rusa yg kakak ipar rin bagi masa kami ke Melaka ahad lepas.... malam lak kami ke pasar malam kat Kg Subang... then terus pegi beraya rumah ustaz yg merupakan jiran sebelah rumah kami di Kota Damansara dulu...

Mushroom goreng ni senang je nak wat carik2 cendawan tiram then salutkan dgn tepung serbaguna...goreng... dah siap.... sedappp.....

Sup Mushroom.... pun senang... tumis bwg, garlic and lada hitam tumbuk.... buh air and cendawan... dah nak masak baru letak garam... sedap giler kata Hakimi

pembantu setia mama di dapur....huhu

No comments: