Friday, December 03, 2010

Cucur Udang

Sgt2 rindu nak makan masakan mama... tapi mama next week baru balik... but then teringat ada kuah kacang yg mama wat b4 dia ke Mekah... hehe... kita wat cucur udang jela .... nasi goreng petang pun ada lagi so wat sikit le cucur udang... ni 1st time wat cucur style gini... selalu tgk mama wat pakai yis basah... but rin pakai yis kering je... menjadik... alhamdulillah... sume suka... and kejap jer habis... tadi mama mms gambo dia kat Kaabah... hmm bila la kami akan ke sana... Ya Allah jemputlah kami ke rumahmu...

musketeers makan cenggini jer

me n hubby makan dengan kuah kacang mama... sedapnya....

2 comments:

azieazah said...

Cucur Udang...! Bestnya. Lama tak makan dan lama tak buat.

Dulu Kak Azie berniaga Cucur Udang ni selama 2 tahun (sehingga Mak Mertua tak buka gerai lagi sbb darah tinggi).

rindu nak makan... Suap skit.

Hezrin Ahmad said...

ala kak dah abis le... meh dtg nnt sy wat lg... kuah kacang ada lg... sume kasi frozen...hehe