Thursday, August 11, 2011

Xde tajuk

Si ketua kampung ni mmg suka sgt main tudung mama dia... haa amik ko.... 

terkebil2 bila org amik tudung tu...

nak tudung... jgn amik...huhu

haa ni la hobi terbaru musketeers.... bgn pagi main basikal... dh siap nk ke sekolah pun nek lagi... balik rumah kang nek basikal lagi... pas mandi... naik lagi adooiii

tgk tu bw laju2 lak tu...

konon hebat...

lihatlah dinding rumahku.... huhu... habis kesan tayar... huwaaa

haa ni menu kami berbuka smlm... donut, karipap comel.. skrg dah beli 4 ketoi sbb asyik gaduh je xckp, kueytiaw goreng 4 me, kueytiaw n bihun goreng 4 hubby... (nampak x hubby nye portion tu gle byk taugeh.... tu keje Rin ler... b4 berbuka... Rin kutip satu2 n letak dlm pinggan dia...hehe) then ada ayam percik... yang tu for sahur.... badak berendam... kegemaranku.. tapi xberapa lemak... hubby kata xsedap tp 2 ketoi gak dia belasah...huhu.. n finally nasi ayam for Hakimi.... lenyap sume b4 solat maghrib ye...

haaa ni dia karipap comel... besar kan... tu tgn Rin tau...hehe

ni namanya... Kakiku di mukamu...hahaha

asal pagi je ada je pendatang asing kat katil Rin...adusss

No comments: