Wednesday, September 14, 2011

The Cave of Golden Roses

Korang pernah tgk x citer ni.... Rin suka sgt... ishh nak tayang lagi ler... best nyer... xsabo nak nengok...

Tarabas.... encemnyer... penjahat yg encem.. tgk mata dia... cair kooooo

Romualdo

Fantaghiro....

9 comments:

ejaescobart said...

dulu time cita ni tengah hot.. masing2 dok berangan nak jadi fantaghiro.. siap berangan nak cari pakwe macam tarabas... hahaha..

Hezrin Ahmad said...

tau xpe... xkira jahat ke x... asal ensem mcm tarabas...amacam laki ko ada ciri2 tarabas x.... aku terbabas.....ahaha

izahdaut said...

memang best citer ni.. glemer dulu2 citer ni.. tak ingat ah tayangan dia. malam2 kan.. rasa2 mcm ada drama gini time terawih2 dulu sampai sanggup tak mo gi terawih. tak ingat citer apa.. hehehe

Hezrin Ahmad said...

org seangkatan je tau citer ni kan izah....hehe

shuweet said...

aler, nape letak gambo i yang gojes nih..malu ai

Hezrin Ahmad said...

adoyaiiiii... fantaghiro bolatt dah maiii....ngeh3

shuweet said...

heheh...dulu i selim melim hokeyyy...ni dah lama tak berlakon so membuak2..

ejaescobart said...

rin,

laki aku pun terbabas jugakkk.... hahahhahaha

Hezrin Ahmad said...

wokey2... aku percaya...

eja... gegege