Wednesday, September 14, 2011

Semesta

semalam hujan lebat... so Cik Kiah kena la tdo kat opis... Rin angkut beg pelestik je balik... sib bek tren xwat hal... so leh smpai on time... balik time... elok je pick up musketeers kat skool... ujan lebat... nak singgah makan mmg tak le jawabnya.... so mama pun kena la masak....

ni le menunya... Pasta Semesta kata Hakimi... layan je la... 
nak wat senang sangat ye... 

memula rebus la pasta bowtie tu (Hakimi kata reben... Hazimi kata butterfly)
then saute bawang putih
buh daging kisar
letak sos tomato, sos cili, sos tiram, lada hita, garam, oregano
last skali letak cheese
 udah siap leh letak atas pasta.... 

this time makan dgn calamari ring... licinnnn

posing belah sini sket

ni pagi tadi.... Mr Kerk dh siap pakai baju sekolah... hazimi seperti biasa org terakhir.... haaa tgk tu...sape tgl spesimen...huwaaaa

papepun solat subuh dulu wokehhh

musketeers ni bila dah gemo mesti mintak ulang tayang..... so for their bekalan mama wat pasta goreng... ala mcm goreng mee cuma buh pasta... Mr Kerk xkasi org lain pegang bekas tu... dia je leh bawa... masa kat skool pun td xbg teacher pegang... adoyaiii

2 comments:

arleen said...

mcm kenal je bunga2an kat atas cubicle tu... huhuhuhu...

Hezrin Ahmad said...

nges3