Thursday, December 20, 2012

Eskrem & Rindu

xde idea nak tulih apa sbb my gigi is sakit.... so lunch tadi ku nak beli la eskrem.... skali ada kawanku sorang ni belanja la puloks.... wah sukanyer.....tq ye sahabat.... ni kalo sahabat lagi satu tu baca mesti majuk lagi...huhu... ok itu je nak bagitau pasal eskrem..... rindu pulak xde kena mengena dgn eskrem tadi....

ku rindu kat musketeers berdua ni.... ni la rascals yang slalu wat bising kat rumah.... ni masa diorg kena denda sbb buat sepah rumah.... berdiri atas kerusi...Hazimi xabes nangis sbb itu mmg taktik dia tagih simpati... Hafizi...ada aku kesah... siap nyanyi lagu negaraku lagi masa tu...haipppp... esok diorg akan balik...yeayyyy.... xsabo nak gomol2 bdk dempam tu...hihi

tgk muka pun dah tau kan.... nottinyer.....

ni satu lagi muka notiiii.... Mama apiji nak dodok lumah mama.... itula yg dia ckp smlm...hehe

No comments: