Friday, January 18, 2013

Sakit Gigi

ya saya sakit gigi...dah lama dah...tahan dan tahan dan tahan sampai xtahan lagi... lepas tu dah tahap xleh nak tdo... jadi hari Rabu saya mc sbb nak cabut gigi kononnya.... tepon clinic katanya datang pkl 2.30pm....so...

sume pun sambung tdo semula....hahaha...then teringat pulak.....

nak kena ke sekolah amik duit bantuan...haha... boleh la settle skali pendaftaran sekolah Hazimi untuk 
darjah 1 tahun depan... xde q panjang pun... pastu singgah kedai buku sekolah utk beli tshirt sukan n buku2 yang kehabisan stok dulu... 

then pas makan terus kami ke Wangsa maju...jalan jem sebab ada jalan dikorek kat Wangsa Melawati...sib baik kami potong di Desa Melawati...or else mesti lebih lambat kami sampai ke klinik...


itulah klinik yang saya pergi... sangat peramah staff n doctor... saya sangat rekemen... biasala charge mmgla mahal for dental kan... tapi di sini juga saya dapat nasihat yang tak pernah saya dapat di klinik lain... kali ni gigi saya xdapat diselamatkan lagi...saya perlu menjalani minor surgery 3hb nnt untuk buang my wisdom tooth... buat sementara ni....saya hanya diberi antibiotic dan ubat tahan sakit...huhu..... sabar ye wahai gigi...

hari Khamis ada makan2 sempena bday bash n tahun baru... menu western..tapi ada gak xwestern... hehe... walopun sakit gigi kena la makan banyak sbb perut lapo... yang menjadi pilihan...chicken spaghetti..mashed potato, lamb grill, buttered prawn, fish n lemon sauce, bread butter pudding wif choc sauce....alhamdulillah kenyang.... dapat gak new year gift dari DJ with a new year message from TJ.... 

3 comments:

azieazah said...

Kalu Kak Azie sakit gigi, kompom la terus jer pegi cabut. Malas dah nak layan.

Hezrin Ahmad said...

Ni xleh cabut lg kena tunggu appt nk surgery huhu

Hezrin Ahmad said...

Ni xleh cabut lg kena tunggu appt nk surgery huhu