Monday, July 29, 2013

Raya dah dekat...

Raya dah semakin hampir... apa yang pasti perasaan Rin bercampur baur... nak kata seronok pun ye... nak kata sedih pun ye... persiapan kami semua serba sederhana macam tahun-tahun yang lepas... buat biskut ramadhan macam biasa... ye la bukan biskut raya sbb baru buat je abes asal abes je baru buat...huhu... xpela bdk2 nak makan kan...

semalam buat chocolate chip... dapat la sebalang penuh ni... lepas terawih je dah tgl separuh balang.... biskut dahlia tu jangan tanya la ye... balang dia pun Rin dah basuh... semalam macam nak buat lg sebancuh but tersakit kepala so masuk la balik butter tu ke dlm fridge... malam ni tgkla dulu cmne... 

tgk budak ni... bangun2 tido terus tolong mama... satu masuk balang satu masuk molot...abes cmne...hehe

semalam my neighbour bt nasi kerabu... rin watla dessert ni but lupa nak bwa turun... so i rasmi dulu la ye... malam ni rin bawak turun insyaallah....

seronok deme ni main munge api....hehe... malam nanti geng ayah2 lak nak main mercun....adoiiii

No comments: